Sunday, August 12, 2007

stai chill

Fumatul poate provoca o moarte lentă şi dureroasă… mi-au mai rămas doar două ţigări. Timpul se scurge ireversibil şi cam de căcat. Vacanţa mă deprimă. Mereu a fost aşa.
Eşti high?
Perfect.
Tu nu te mai speli, că puţi!?
Nu. Stai să-ţi fac o anarhie pe mănă cu ştampila clubului.
Ce-ai păţit? Pari neliniştită.
N-am nimic. Loading …Dormi la mine în seara asta? Canceled the file transfer. Chiar tre să fac duş. 13:13. Mă jucam, tu? Încă te mai iubesc. Change/Remove. Îmi vine să vomit.
Ce tot spui acolo? N-are sens. Mă enervezi. Nu vezi că sunt praf, cu moralul la pământ?
De ce-mi faci asta?
Mă doare burta. Mi-e frig!
Sunt 35 de grade afară.
Oare el cum e acolo? Oare mai există? E întuneric, frig şi sunt multe râme şi viermi.El e îmbrăcat la costum.
Cum naiba s-a întâmplat asta?
Ce zâmbet frumos. Mă încălzeşte pe dinăuntru. Ai uitat versurile? Nu-i nimic, le ştim noi.
Ce duhoare!
Da’ nu pute aşa de tare. Măcar nu miros ca el. Hidratează-te şi schimbă-ţi chiloţii. Nu-mi amintesc dacă am mâncat ceva azi sau dacă nu.
Nu-ţi mai pune mâinile pe faţă. De ce te ascunzi?
Te-ai supărat? Şi ce dacă? Nu mă interesează. Nici măcar nu te cunosc. Ce faci? Nu mă mai atinge. Te detest, tu chiar nu vezi asta? Mi-e dor de tine. Tre’ să-mi suflu nasu’. Nu cred ce spui. Ce mai vrei? Iartă-mă

6 comments:

Noi, coae! said...

"ce zâmbet frumos. mă încălzeşte pe dinăuntru." da, doamna, aveti dreptate, e un zambet plin de chestii frumoase.
esti high? perfect. da, chiar ca.

este frumos aici la dumneavoastra!

Kidha said...

bea bere cu scoubi-dou-ul. You give me the cri-i-ps. Pupic verde pamantiu

Radul said...

aha.

Adiriana said...

da?

Anonymous said...

am cautat iulian tanase pe google la imagini si mi-a aparut link-u de la postu asta.. care e legatura ca nu mi-am dat seama?
poate imi lasi un mesaj in lista de commenturi de la postu asta.. ca mai revin :)

Adiriana said...

Nicio legatura intre mine si Iulian Tanase..no, scuze! Cred ca asteptai alt raspuns..
Misterioase sunt caile internetului!