Friday, November 23, 2007

Hiruda Animala

Cine nu s-a jucat in copilarie, dupa ploaie, cu ramele ce ieseau cu zecile din pamant? Eu da. Si toti prietenii mei. Deci sigur si tu ai facut asta. Marea mea uimire consta in faptul ca ramele au disparut. Da! Credeti-ma! Am avut timp sa studiez aceasta problema in profunzime gratie valului de ploi din ultima vreme. Inainte (acum sub 3 ani), eram atenta pe unde calcam din cauza numarului impresionant de rame de pe asfaltul umed. Acum, nimic frate. Nu mai vezi o rama grasa si sanatoasa nicaieri.
Dar tu esti minunat si nu te vei reincarna intr-o bula de Sprite pentru ca esti nascut pe 30 februarie.
Andra a inceput sa-si prinda parul, iar Alex si-a dat pierce in hanorac.

FAC APEL LA TOTI CEI CARE CITESC ASTA! Adica la Florina, Andra si poate Tudoran. Hiruda Animala (lipitoarea mea) trebuia sa fie hranita peste 1 luna, maxim 2. Cine se ofera? La modul cel mai serios.

You’ve made an impression on me.

8 comments:

Kidha said...

Si ce mananca hiruda? Rame? Da-i viermi ma

Adiriana said...

Mananca sange proaspat, adica supt de ea de la voluntar. ;;)

Kidha said...
This comment has been removed by the author.
Kidha said...

Baai..mi-ai adus amnte de o faza...Deci.Eram in copilaria mea cu fratiorul si niste verisoare de-ale mele si eram imbracata c-o rochita galbena nou nouta si ne-am dus sa ne jucam la mama naibii, pe malul Colentinei , unde n-aveam voie.
Si era noroi, si apa, si mocirla, si la un moment dat imi zice verisoara-mea ca am o lipiotoare pe picior.

Moment in care o iau la fuga si fug si fug ca apucata...ca sa vezi cata prostie. Cred ca n-am fugit mai repede ca atunci nici la Bac :P Si ma umplusem de noroi din cap pana-n picioare si nu puteam sa ma intorc acasa cu rochita murdara, ca se prindeau ai mei unde am fost si ne certa pe toti.
Si mi-au spalat rochita astia in Colentina si-am asteptat sa se usuce...inca se mai rade de mine pe seama povestii asteia.


Deci am traume puternice cu lipitorile, nu cred ca te pot ajuta. Si-n plus..am sange rece :P

simson said...

cum naiba sa dispara ramele ma ? s-au ascuns doar, in nici un caz nu au fost anihilate de pe suprafata pamantului......si calcai pe asfalt si era un covor de rame ? mergeai pe trotuar spre magazin si in fata ta ditamai covorul de rame, nu stiai in ce directie sa apuci ca sa nu le strivesti sub picioarele amenintatoare.........hahaha, este amuzant....rama cu cat e mai grasa cu atat e mai sanatoasa ma ? e direct proportional ? gras = sanatos ?
am citit si eu "asta" si nu ma cheama nici Florina, Andra sau poate Tudoran".........hi hi. tine-o la vedere. sanatate

simson said...

de ce nu ai mai scris nimic ?

simson said...

in rest.........(asta e al treileea com, in rest stf

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.